Bemutatóterem
Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Én két alkalommal vásároltam itt nagyobb értékű műszaki cikket részletr! Minden nagyon gördülékenyen ment és hiánytalanul,időben megkaptam a terméket!
Én két alkalommal vásároltam itt nagyobb értékű műszaki cikket részletr! Minden nagyon gördülékenyen ment és hiánytalanul,időben megkaptam a terméket!
Kár, hogy bezárta a még nagyobb tolvaj kormány. Én is elszednék mindent a rohadék pénzéhes politikusoktól, ha lenne rá módom vagy lenne vér a pucámban. Jól csináltátok Bemutatóterem!!! Ott rohadjon meg az áfa törvény a szemét kizsákmányoló honatyáinkkal együtt!!!
Én ettől a cégtől nagyon sok mindent vásároltam! Soha nem fizettem előre, mindig az árú átvételekor kellett fizetni! Néhány hozzászólót nem értek, hogy most elérhetetlenek, az abból adódik, hogy a NAV lecsapott rájuk, hogy jogosan-e, vagy jogtalanul az nem tudhatom, de én, aki több éven keresztül törzsvásárló voltam, (legutóbb néhány hónapja), tökéletesen meg voltam elégedve a cég áraival, és szolgáltatásával! Nagyon sajnálom a történteket, hiányzik a palettáról, a legkedvezőbb árakon kínálták termékeiket! :-(
Nem csak a kifizetett terméket nem kapom meg, de a rendőrség szerint a pénzemre is várhatok mert lecsukták az összes vezetőt és az összes vagyonukat lefoglalták 3 milliárd értékben,de ők 22 milliárdot csaltak úgyhogy jó sokáig ülni fognak ráadásul pénzük sincs már amiből kártalanítsanak. A feljelentést viszont meg lehet tenni.
Megígérnek egy szállítást, de az áru nem érkezik meg. A megadott számon sem aznap, sem másnap, sőt egyetlen napon sem elérhetőek. Nem értesítenek sem késésről, sem az áru hiányáról. Felháboritó ahogyan az ügyeket intézik, ha lehetne mínusz csillagokat adni, megszámlálhatatlanul sokat kapnának. Egyedül a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelésnek ajánlom bezárásra a helyet.
tolvajok
Üdv. Mindenki! Tele van hírekkel az internet. Olvassatok utána.
Google: NAV Bemutatóterem
http://tv2.hu/musoraink/tenyek/167553_harommiliard_forintos_adocsalok.html
Szerintem most az a legkisebb problémájuk, hogy titeket kártalanítanak. Majd ha lezajlik az eljárás, akkor talán képbe jöttök hónapok múlva. Nézzétek reálisan a dolgokat! Addigis a feljelentést meg tudjátok tenni!
Január 20.-án értesítettek , hogy az átutalás megérkezett és értesítettek telefonon a szállítás időpontjáról ( szerda 14-18-ig).
Azóta sem áru sem értesítés, hogy mi az oka a teljesítés hiányának.A bolt nem érhető el sem telefonon sem fizikailag.
Marad a rendőrségi feljelentés. Botrányos a kommunikáció!
Utaltam kb. 100 ezeret egy termékért, de még nem kaptam meg. Péntekre ígérték, de se telefon se e-mail.
Ha bezárnak tehetem a rendőrségi feljelentést.
Olcso husnak hig a leve, mikor tanuljak mar meg az emberek... Senkinek nem volt gyanus, hogy a muszaki piacon ahol max10-15 szazalekos arrest lehet keresni ezek folyamatosan 15-20 szazalekkal voltak a nagy multu hagyomanyos aruhazak arai alatt... Az ilyen csak az arcimket nezo, 300 forinttal sem adok tobbet egy hutoert vevoket nem sajnalom ha bebuktak a bemutatoteremmel!
A bolt elérhetetlen. Január 22-én volt valami NAV-os balhéjuk, aztán azóta semmire sem reagálnak - se telefonra, se e-mail-re: semmire. A kifizetett árunkat nem szállították ki, a bezárt kapun a "Technikai okok miatt zárva" felirat díszeleg. Ennek ellenére a weblapjuk üzemel.
bolt bezárt, ez a legjobb, ami velünk vásárlókkal történhetett.
Semmi tájékoztatás, csak népbolondítás.
SZAR
szar
Inkorrekt, elérhetetlenek, és folytathatnám. Tv-t rendeltem szombaton 3-napos szállítást jelöltek meg rá , raktáron volt. Kisasszony kedden hívott, hogy hozzák csütörtökön de. 9-11 óra között. Mondtam oké, de tuti legyen, mert ajándék szülinapra. Nem hozták csütörtökön, a 4db (2 vez. , 2 mobil) telefonszámukból, egy sem volt elérhető egész csüt. délután. Szánalmas, hogy ilyen létezhet , bezzeg az aszf-eket úgy tudják a kereskedelmi, és szolgáltató cégek egyoldalúan módosítgatni mint a huzat. A vevők kárát pedig soha nem téríti meg senki :(
Rendeltem egy telefont , meg is érkezett kb 1 hét után, de nem múködik a mikrofonja, szeretném vissza küldeni de konkrétan se emailre, se telefonhívásra nem válaszolnak .valaki tud adni egy telefonszámot amin elérhetőek ,mert ez így nem vicces,kicsit sem volt olcsó a teló .... :@
4 napon át küldték, hogy a termék átvehető, miután elmentem érte 30 perces várakoztatás alapján kiderítették, hogy még sincs meg a termék. Megbízhatatlan nyilvántartási rendszer és hosszú várakozás az átvételi helyen. Kártyás fizetésre nincs lehetőség.
Mi mosogatógépet vettünk, reggel 8-kor telefonáltam, 9-re ment érte a férjem, semmi gond nem volt.
Senkinek nem ajánlom. Ne tévesszenek meg senkit az olcsóbb árak. A minőséggel egyenértékű. A kiszolgálás pedig kritikán aluli. A vételnél semmi gond míg a pénzt odaadod, de amint problémád van... 2 terméket is vittem vissza, melyre elvileg nem hogy garancia de bármi probléma esetén azonnali csere érvényes. Egy teljesen lekezelő, hozzá nem értő férfihoz küldtek aki két szelet csoki elmajszolása közepette közölte, hogy nem fog segíteni mert nem tapasztalt hibát.
Mindezt vérlázító hangnemben. Tényleg nem értem hogy lehet ez 100% megbízhatóság.
Wifit rendeltem neten tőlük. Elmentem a boltba, hogy átvegyem a rendelt terméket és közölték, hogy az nincs amit én rendeltem, de kicsit drágábban van jobb. Megvettem, 2 hónap múlva használhatatlan lett a wifi. Bankkártyával nem lehet fizetni és teljesen megbízhatatlanok! Nem ajánlom senkinek őket!
Weben készleten lévő Mosogatógépet megrendelem. Pár órával később felhívnak és közlik hogy már nincs meg, és hab a tortán hogy alternatívában ajánlanak egy minőségileg gyatra terméket azonos áron:) Vicc. Ezt hívják szolgáltatásnak!
Hm..Náluk akartam tűzhelyet vásárolni,de olvasva a tapasztalatokat-attól tartok jobban járok ha másik üzletbe megyek. :(
Szerintem nagyon jó ez az oldal mert sokkal olcsóbban vehetsz meg dolgokat mint egyes boltokban. O:-)
Már csak az a kérdés hogyan lehet 100% os megbízható bolt, ennyi rossz vélemény mellett
Bankkártyával nem lehet fizetni. (Hogy olcsóbbak lehessenek- mondják.) De aki számlára kapja a bérét, akkor ki kell venni, és az feltehetően neki kerül pénzbe! Ki is jár jól?
Viszont már áll egy Hummer (30 milla?) a "bolt" előtt, Expert felírattal. De magyar rendszámmal. Ja! Mer' csatlakoztak az Expert-lánchoz. És ez a kezdet.
Bizony van egy-két nyűgös, és egy-két kifejezetten segítőkész eladó. Nyűgöseket kirúgni!
12 elem csomag helyett 1-et letéptek és azt akarták oda adni 800Ft-ért, benzinpazarlás, időhúzás, vissza adták a pénzt de még bocsánatot se kértek.
Komoly bolt benyomását keltik, de többszöri visszaigazolásaik ellenére több nappal később tudják csak szállítani az árut... Közben persze hallgatnak, a veőnek kell telefonálgtnia. A bocsánatkérés minimum lenne, de eszükbe sem jut...
A bemutatóteremmel kapcsolatos tapasztalataim sajnos rendkívül negatívak. Rendeltem tőlük egy digitális képkeretet december elején. Az automatikus e-mail hamarosan jött arról hogy a szállítás jövő csütörtökön várható, munkatársuk keresni fog. Munkatársuk természetesen nem keresett. A határidő után több nappal telefonáltam, erre azt mondták, hogy a forgalmazó már nem hoz be ilyen terméket. Az egészet a karácsonyi hajtásnak tudtam be, hiszen ilyenkor minden cég túlterhelt.
Ezt követően újra megpróbálkoztam - ugyanis eléggé jó árat adtak - két termék megrendelésével 2014. január 26-án. Az internetes oldal másfél héttel későbbre ígérte a termékek leszállítását. Január 29-én rövid időn belül a cég két embere is keresett azzal, hogy mindkét - egymástól egyébként eltérő jellegű és márkájú - termék késik, várhatóan két-három hetet. Szépen kivártam a két-három hetet. Ma - 2014. február 24-én, tehát az eredeti rendelések után egy hónappal, betelefonáltam. Erre a diszpécser arról tájékoztatott, hogy az egyik termékről biztosan tudja, hogy valamikor március közepe, vége felé várható beérkezése, a másikról viszont semmit nem tud. Két nap múlva kellene érdeklődni. Kértem visszahívást, amit a diszpécser azzal tagadott meg, hogy erre nincs módjuk, kapacitásuk. A bemutatóterem eljárását minősíthetetlennek tartom, maga a cég megbízhatatlan és nem tartja az ígért határidőket. Panaszomat a Fogyasztóvédelmi Hatóságnál is megteszem.
Hétfőn rendeltem meg a terméket,szombaton szerettem volna személyesen átvenni.Raktáráruként volt feltüntetve,másnapi(kedd)érkezéssel,és kapok értesítést a beérkezésről.Nem kaptam.Csütörtökön én hívtam fel őket,hogy akkor remélhetek-e.Persze,pénteken biztos megérkezik,de azért még szombaton hívjam őket.Megtettem.Mikor már úton voltam átvenni.Közölték,nincs is raktáron,4-6 hét a várakozási idő.Töröltettem az első és egyben utolsó rendelésemet.Máshol megvettem.Nem gond, hogyha egy termékre sokat kell várni,de legalább a vevő tudjon róla.(lehetőleg előre).Félretájékoztatás,hitegetés.Senkinek sem ajánlom.
Egy rádiót vettem újan - elméletileg. Hiányzott az elem, az a rész/lap, ami az elemet lezárja. Ezek alapján nem lehet elemmel használni, mert kiesik az elem.
És mindezt úgy adták el, hogy minden okés, és új a rádió. A dobozt persze nyitottan hozták.
Igaz, 1000 forinttal olcsóbb volt, mint egyebütt.
Csak újként árultak egy felbontott csomagolású árut, ami lehet, hogy visszáru volt.
Üzletek
- 1074 Budapest, Rottenbiller u. 4.
- Interneten keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- A webáruház kereshető
- A vásárlás regisztrációhoz kötött
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés